A webáruházban történő vásárlás menete:
 
Webáruházunkban Ön regisztráció nélkül böngészhet, információkhoz juthat termékeinkről, aktuális akcióinkról. Ahhoz,hogy vásárolni tudjon, regisztrációra van szükség. Regisztráció után a választott felhasználónevével és jelszavával beléphet áruházunkba, ahol a termékeket a kosárba téve rendelheti meg a kiválasztott terméket,termékeket. A vásárlásra kiválasztott termékeket a terméklistákban a termék ára alatt található "kosárba", vagy a termék részletes adatlapján a termék ára mellett található "kosárba" gomb segítségével tudja megjelölni, kosárba rakni.

A kosár gyakorlatilag a kiválasztott termékek listája, hasonlóan a valódi bevásárló kosárhoz. A kosár aktuális tartalmát a weblap fejlécének jobb oldalán folyamatosan ellenőrizni tudja. Amennyiben egy termékből több darabot szeretne vásárolni, helyezze a kosárba, és a kosárban lévő termékek listájában, a termék neve mellett található "+" és "-" gombokkal tudja növelni (+), vagy csökkenteni (-) a rendelni kívánt darabszámot. A kosár részletes tartalmának megtekintéséhez, valamint a vásárlás véglegesítéséhez és a rendelés feladásához kattintson a "Kosár" menüpontra, amelyet a weboldal fejlécében talál. A rendelés véglegesítéséhez a kosárban kattintson a "Megrendelés" gombra. Itt beállíthatja a számlázási, és szállítási címet, amelyeket későbbi vásárlásaikor újra tud majd használni. Ezek után ki tudja választani az átvétel, és a fizetés módját. Ha mindent kiválasztott, a "Rendelés véglegesítése" gomb megnyomásával véglegesítheti a vásárlást. Ez után egy a rendszer által automatikusan generált email-t fog kapni a vásárlási szándékának beérkezéséről majd a végleges rendelés megerősítésére munkatársunk ismét küld egy emailt amelyben egyezteti Önnel az átvétel módját és időpontját. Felhasználói adatainak későbbi módosításait bármikor megteheti a "Adatok módosítása" (jobb felső sarok) menüpontra kattintva.
 
Áru átvétele, Szállítási feltételek, Fizetési mód:
 
A termékek átvétele: Személyesen (üzletünkben: 2170,Aszód,Kossuth L.u.3) vagy futárszolgálattal (a megrendeléskor megjelölt szállítási címen) történhet meg.
 
Személyes átvétel esetén e-mailben értesíteni fogjuk a legkorábbi időpontról, amikortól rendelését átveheti. A jelzett naptól számított 3. munkanapig van lehetősége az áru átvételére. Ha ezen idő alatt nem áll módjában átvenni a megrendelt terméket akkor telefonon vagy emailben van lehetősége az átvétel időpontját módosítani. Személyes átvétel esetén számláját készpénzzel, illetve üzletünkben lehetősége van bankkártyás fizetéssel rendezni.
 
Futárszolgálattal történő átvétel esetén csomagjainkat a DPD futárszolgálat szállítja házhoz. A kiszállítás napjáról e-mailben értesítjük. A futár munkanapokon napközben kézbesíti a csomagokat. Kérjük csak olyan címet adjon meg, ahol egész nap biztosított a csomag átvétele. A fizetés utánvéttel készpénzben, vagy előre utalva történik.
 
Megrendelés lemondásának feltételei:
 
A megrendeléseket az email-ben visszaigazolt szállítási napot megelőző munkanapon 13:00-óráig lehet lemondani. Amennyiben megrendelését ezt követően lemondja, vagy a feladott csomagot nem veszi át 2.000 Ft + ÁFA (bruttó 2.500 Ft) egyszeri lemondási díjat köteles fizetni.
 
Garancia:
 
A Megaprint számítástechnika az Ön által vásárolt eszközre a 117/1991(IX.10) számú kormányrendeletben meghatározott 12 hónap időtartamra jótállást vállal.
A gyártó által vállalt kedvezőbb jótállási időt a termék neve mellett szerepeltetjük. Ebben az esetben a gyártó által vállalt jótállási idő az érvényes.
 
Általános  jótállási feltételek:
 
1.A 3 napon belüI meghibásodott készüleket a Megaprint számítástechnika -ha az eszközzel azonos tipusú berendezés a raktárában rendelkezésre áll-azonostipusú új eszközre cseréli.
Ha a raktárkészlet ezt nem teszi lehetővé akkor a vásárló kivánságának megfelelően a Megaprint számítástechnika a visszaszolgáltatott berendezés vételárát visszafizeti a vásárlónak vagy az árkülönbözet kiegyenlitésével a hibás berendezést más eszközre cseréli.
2.Egy meghibásodott berendezés cseréjének illetve a vételár visszafizetésének elengedhetetlen feltétele a készülék és a készülék valamennyi tartozékának átadása a Megaprint számítástechnika részére.
3.A garanciális berendezések jótállás érvényesitésének helye: Megaprint számítástechnika 2170 Aszód Kossuth L. út 3 alatti szervize.
4.A Megaprint számítástechnika gondoskodik a javitásra leadott, meghibásodottkészülékek garanciális javításáról illetve cseréjéről.
5.A garanciális ügyintézés feltétele a termék egyedi azonositó cimkéjének olvasható ,sérülésmentes megléte.
6.A garanciális javitás időtartamával a készülékre adott garancia ideje meghosszabbodik.
 
A Megaprint számítástechnika által biztositott jótállas nem vonatkozik:
 
1. Akészülékkel szállitott fogyó-  és segédanyagokra;
2.A normál elhasználódásnak tulajdonitható vagy üzemszerű kopásból keletkezett,valamint a szakszerűtlen beavatkozásból eredő meghibásodásokra, javitásokra és alkatrészcserékre;
3.A nem eredeti vagy a gyártó által nem jóvahagyott segédanyagok és kellékek használata miatt bekövetkezett meghibásodásokra;
4.A használati utasítás be nem tartásából,továbbá a nem rendeltetésszerű használatból, vagy az esetleges alkalmazói szoftverek hibás beállításából meghibásodásokra;
5.Az erőszakos beavatkozásból, elemi csapásból, helytelen szállitásból vagy raktározásból  adódó törésekre és meghibásodásokra.
A garanciális ügyintézéshez a Megaprint számítástechnika a garancialevél felmutatását kéri. A garanciális igény csak a szabályosan kiállitott jótállási jegy felmutatásával és a vásárlást igazoló számlával vagy nyugtával együtt érvényesíthető!
A szabálytalanul kiállitott jótállási jegy vagy a jegyen  történt bármilyen javitás, törlés vagy átírás, valótlan adatok bejegyzése a jótállási jegy érvénytelenségét vonja maga után.
A számitógép-összeszerelési szolgáltatásunk igenybevételével vásárolt termékekre az alkatrészenkénti garanciális feltételek vonatkoznak.
Amennyiben a megjavított készülékeket 6 hónapig nem veszik át, abban az esetben a 2/1985M. T.SZ. rendelet előírásai szerint a készüléket értékesitjük!
 
Amennyiben futárszolgáltatásunkat választotta vásárláskor, és a termék meghibásodott, a futár igénylését telefonon, vagy email-ben tudja kérni munkatársunktól. Szolgáltatásunk kizárólag saját garanciás, tehát külön gyártói, vagy importőri garanciajeggyel nem rendelkező termékek esetén vehető igénybe, és csak azokra a termékekre, melyek kiszállítása futárszolgáltatással lett megrendelve.
 
Felhívjuk figyelmét, hogy ha a visszaküldött terméken a megjelölt hibát nem tapasztaljuk, vagy a garanciavesztéssel járó feltételek közül valamelyik teljesül, a bevizsgálási díjon felül a szállítási költségekre (be és vissza) bruttó 2.000 Ft-ot számítunk fel.
 
Szállítási díjak futárszolgálattal (utánvéttel, vagy előzetes banki átutalással), Magyarország egész területén súlytól, ártól, és darabszámtól függetlenül:
 
Normál kiszállítás: Bruttó 1.600.- Ft
 
A szállítási költség megrendelésenként értendő, és nem függ a megrendelt termékek darabszámától, súlyától, vagy árától. Túlsúlyos csomagok (30 kg felett) esetén a megrendelés visszaigazolásban tájékoztatjuk a szállítási költségről.
 
Banki átutalás esetén a rendelési számra hivatkozva, az alábbi bankszámlára tudják átutalni a megrendelés bruttó, az esetleges szállítási költséggel növelt összegét:

Kedvezményezett neve: BAN-ÁSZ COM KFT.
Közlemény: kérjük írja ide a megrendelés számát
Bank: OTP Bank ZRT.
Számlaszám: 11742166-20119674

A megrendelési számát a vásárlást visszaigazoló e-mail-ben találja meg.

Felhívjuk figyelmét, hogy nettó 100.000 Ft feletti rendelhető termékek megrendelése esetén a megrendelt termék árának 10 %-ának megfelelő összegű előleget kérünk. Az előleg összegét természetesen a termék árából jóváírjuk, és a megrendelés után számla ellenében kell kifizetni. Amennyiben a megrendelt terméket mégsem szeretné átvenni, az előleget a fölösleges megrendelésből adódó költségeinket levonva tudjuk csak visszafizetni. Ennek mértéke termékkategóriánként és termékenként változik.
 
Áraink bruttó árak és tartalmazzák a 27% ÁFA-t!